Μέχρι τις αρχές Ιουνίου αναμένεται να έχουν υπογραφεί συμβάσεις της ΕΡΓΟΣΕ για μία σειρά σημαντικών έργων, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1 δισ. ευρώ τα οποία μαζί με αυτά που ήδη εκτελούνται θα ολοκληρώσουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.
Την Τετάρτη η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ αποφάσισε την κατακύρωση του διαγωνισμού για την κατασκευή της δεύτερης φάσης του εμπορευματικού σταθμού του Θριασίου, ενώ στον προθάλαμο της υπογραφής βρίσκονται οι συμβάσεις για άλλα τρία σημαντικά έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Πρόκειται για τα έργα ανάταξης της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αχαρναί - Τιθορέα, το Τιθορέα - Δομοκός που ολοκληρώνει τον σιδηροδρομικό «διάδρομο» Αθηνών - Θεσσαλονίκης, και το έργο Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος, στο δίκτυο της Πελοποννήσου.
Ειδικότερα όσον αφορά τον εμπορευματικό σταθμό του Θριασίου, για τον οποίο δεν έχει εξευρεθεί ακόμα ιδιώτης επενδυτής, η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ αποφάσισε την κατακύρωση του διαγωνισμού για όλα τα έργα της δεύτερης φάσης ανάπτυξης του σταθμού (κτίρια, οδοποιία, σιδηροδρομικά, σηματοδότηση κτλ.) στην κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-Alstom.
Στην ίδια εργολαβία, που έχει χρονοδιάγραμμα 36 μηνών και συνολικό προϋπολογισμό 122,2 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνεται και η κατασκευή ενός νέου σιδηροδρομικού σταθμού του προαστιακού, στο Ζεφύρι. Μετά την πρόσφατη λειτουργία της γραμμής του Ικονίου, η ολοκλήρωση του σταθμού του Θριασίου αναμένεται να ενισχύσει τη θέση της χώρας στο χάρτη των διεθνών μεταφορών και των logistics.
Την Τετάρτη η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ αποφάσισε την κατακύρωση του διαγωνισμού για την κατασκευή της δεύτερης φάσης του εμπορευματικού σταθμού του Θριασίου, ενώ στον προθάλαμο της υπογραφής βρίσκονται οι συμβάσεις για άλλα τρία σημαντικά έργα στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Πρόκειται για τα έργα ανάταξης της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αχαρναί - Τιθορέα, το Τιθορέα - Δομοκός που ολοκληρώνει τον σιδηροδρομικό «διάδρομο» Αθηνών - Θεσσαλονίκης, και το έργο Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος, στο δίκτυο της Πελοποννήσου.
Ειδικότερα όσον αφορά τον εμπορευματικό σταθμό του Θριασίου, για τον οποίο δεν έχει εξευρεθεί ακόμα ιδιώτης επενδυτής, η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ αποφάσισε την κατακύρωση του διαγωνισμού για όλα τα έργα της δεύτερης φάσης ανάπτυξης του σταθμού (κτίρια, οδοποιία, σιδηροδρομικά, σηματοδότηση κτλ.) στην κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-Alstom.
Στην ίδια εργολαβία, που έχει χρονοδιάγραμμα 36 μηνών και συνολικό προϋπολογισμό 122,2 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνεται και η κατασκευή ενός νέου σιδηροδρομικού σταθμού του προαστιακού, στο Ζεφύρι. Μετά την πρόσφατη λειτουργία της γραμμής του Ικονίου, η ολοκλήρωση του σταθμού του Θριασίου αναμένεται να ενισχύσει τη θέση της χώρας στο χάρτη των διεθνών μεταφορών και των logistics.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ όχι υβριστικά σχόλια,το ellada-kupros δεν φέρει ευθύνη για τυχόν υβριστικούς χαρακτηρισμούς.Σφάξτε τους με το βαμβάκι..έχουμε πλούσιο λεξιλόγιο άλλωστε.