Η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης κάλεσε σήμερα όλους τους τηλεοπτικούς οργανισμούς όπως τερματίσουν άμεσα τη μετάδοση πολιτικής διαφήμισης που υποβλήθηκε εκ μέρους του επιτελείου του υποψηφίου Προέδρου Γιώργου Λιλλήκα, με το αιτιολογικό ότι στοχεύει στην ατεκμηρίωτη, δυσμενή προβολή αντιπάλου.
Η απόφαση αυτή λήφθηκε, σύμφωνα με ανακοίνωση της Αρχής, σε σημερινή συνεδρία της, κατά την οποία παρακολούθησε την τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση και έκρινε ότι αυτή «αποτελεί αρνητική διαφήμιση» κατά την έννοια του άρθρου 2 του περί Ραδιοφωνικών και Τηλεοπτικών Σταθμών Νόμου 7(Ι)/98 (όπως τροποποιήθηκε μεταγενέστερα).
Η εν λόγω τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση, διάρκειας 32 δευτερολέπτων, φέρει τον τίτλο «Εφιάλτης» και μεταδόθηκε από τους τηλεοπτικούς οργανισμούς ΑΝΤΕΝΝΑ, MEGA, ΣΙΓΜΑ καθώς και το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου στις 12 Φεβρουαρίου.
Στην ανακοίνωσή της η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης αναφέρει πως «η συγκεκριμένη διαφήμιση διαδραματίζεται στο μέλλον και παραθέτει εικοτολογίες και όχι τεκμηριωμένα γεγονότα καθώς παραπέμπει σε καταστάσεις που δεν έχουν ακόμα συμβεί. Εξάλλου είναι προφανές ότι χρησιμοποιεί τη μέθοδο της σύγκρισης με σαφή στόχο τους πολιτικούς αντιπάλους του κ. Λιλλήκα. Η Αρχή κρίνει ότι η διαφήμιση στοχεύει στην ατεκμηρίωτη, δυσμενή προβολή αντιπάλου».
«Καλούνται όλοι οι τηλεοπτικοί οργανισμοί όπως τερματίσουν άμεσα την μετάδοση της εν λόγω πολιτικής διαφήμισης» καταλήγει η ανακοίνωση της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης.
Η απόφαση αυτή λήφθηκε, σύμφωνα με ανακοίνωση της Αρχής, σε σημερινή συνεδρία της, κατά την οποία παρακολούθησε την τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση και έκρινε ότι αυτή «αποτελεί αρνητική διαφήμιση» κατά την έννοια του άρθρου 2 του περί Ραδιοφωνικών και Τηλεοπτικών Σταθμών Νόμου 7(Ι)/98 (όπως τροποποιήθηκε μεταγενέστερα).
Η εν λόγω τηλεοπτική πολιτική διαφήμιση, διάρκειας 32 δευτερολέπτων, φέρει τον τίτλο «Εφιάλτης» και μεταδόθηκε από τους τηλεοπτικούς οργανισμούς ΑΝΤΕΝΝΑ, MEGA, ΣΙΓΜΑ καθώς και το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου στις 12 Φεβρουαρίου.
Στην ανακοίνωσή της η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης αναφέρει πως «η συγκεκριμένη διαφήμιση διαδραματίζεται στο μέλλον και παραθέτει εικοτολογίες και όχι τεκμηριωμένα γεγονότα καθώς παραπέμπει σε καταστάσεις που δεν έχουν ακόμα συμβεί. Εξάλλου είναι προφανές ότι χρησιμοποιεί τη μέθοδο της σύγκρισης με σαφή στόχο τους πολιτικούς αντιπάλους του κ. Λιλλήκα. Η Αρχή κρίνει ότι η διαφήμιση στοχεύει στην ατεκμηρίωτη, δυσμενή προβολή αντιπάλου».
«Καλούνται όλοι οι τηλεοπτικοί οργανισμοί όπως τερματίσουν άμεσα την μετάδοση της εν λόγω πολιτικής διαφήμισης» καταλήγει η ανακοίνωση της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ όχι υβριστικά σχόλια,το ellada-kupros δεν φέρει ευθύνη για τυχόν υβριστικούς χαρακτηρισμούς.Σφάξτε τους με το βαμβάκι..έχουμε πλούσιο λεξιλόγιο άλλωστε.