Προβληματισμός επικρατεί στο ΓΕΑ για το χθεσινό περιστατικό ασφαλείας με την εκτόξευση της 3οχρονης πιλότου του Mirage 2000-5 που εκτοξεύθηκε χωρίς να υπάρχει επαρκής δικαιολογία μέχρι στιγμής.
Τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα από την πρώτη ανάλυση του υπολογιστή του αεροσκάφους:
-Δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με τα φρένα κατά την προσγείωση
-Δεν υπήρξε υπερθέρμανση του κινητήρα
-Έπιασε κανονικά στον διάδρομο
-Η χειριστής εκτοξεύθηκε λίγα δευτερόλεπτα πριν σταματήσει το αεροσκάφος
Χαρακτηριστικό είναι ότι το μαχητικό μόνο του βγήκε μόλις 4 μέτρα εκτός του διαδρόμου και οι ζημιές του είναι αμελητέες (εκτός από το γεγονός ότι πρέπει να επανατοποθετηθεί το κάθισμα και να πιστοποιηθεί εκ νέου η δυνατότητα εκτόξευσής του).
Ένα ερώτημα που προκύπτει είναι αν η εκπαίδευση των Ικάρων που παρέχεται τα τελευταία χρόνια στην 120 ΠΕ στην Καλαμάτα, είναι αυτή που πρέπει να είναι, σε όλα τα επίπεδα (βασική και προκεχωρημένη) για να αποφεύγονται κρούσματα πανικού των πιλότων.
Ένα δεύτερο είναι μήπως συνέβη κάτι στην κοπέλα όταν επιχειρούσε με το μαχητικό στην πτήση και αυτό το «κάτι» της δημιούργησε την ψυχολογική ανάγκη να εγκαταλείψει το αεροσκάφος ενώ αυτό τροχοδρομούσε στην πίστα προσγείωσης της 114 ΠΜ.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση είναι μοναδικό στα παγκόσμια χρονικά πιλότος μαχητικού να εκτοξεύεται ενώ προσγειώνεται το αεροσκάφος και το ίδιο το μαχητικό να συνεχίζει και να σταματά από μόνο του!
_______________________________________
ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΑΔΑ - ΚΥΠΡΟΣ: Αν και το pronews.gr δεν θεωρείται και το ποιο αξιόπιστο μέσο στα θέματα των Ελλαδικών ενόπλων δυνάμεων.. κάνει εντύπωση το ότι συνεχίζει για δεύτερη ημέρα να ανεβάζει το θέμα με δεύτερη ανάρτηση του. Και είναι αρκετά ανησυχητικό αν ισχύει κάτι τέτοιο έστω και στα μισά απ΄όσα περιγράφει στο site..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ όχι υβριστικά σχόλια,το ellada-kupros δεν φέρει ευθύνη για τυχόν υβριστικούς χαρακτηρισμούς.Σφάξτε τους με το βαμβάκι..έχουμε πλούσιο λεξιλόγιο άλλωστε.