Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Νικόλας Παπαδόπουλος: Είμαι σίγουρος για την εκλογή μου

Σίγουρος για την εκλογή του στην προεδρία του ΔΗΚΟ είναι ο Νικόλας Παπαδόπουλος παρά τις καταγγελίες - όπως λέει - που γίνονται για εγγραφή στους εκλογικούς καταλόγους του κόμματος μελών από άλλα κόμματα και τις πιέσεις και απειλές ξενοδόχων και επιχειρηματιών για να ψηφίσουν συγκεκριμένο υποψήφιο. Όπως αναφέρει σε συνέντευξη του στο ikypros λίγο πριν από την κρίσιμη ψηφοφορία: "η αποφασιστικότητα των ΔΗΚΟϊκών για αλλαγή είναι δεδομένη. Θέλουν πίσω το κόμμα τους και θα το ξανακερδίσουν την 1η του Δεκέμβρη."

Διαβάστε τη συνέντευξη:

- Κύριε Παπαδόπουλε αυτός ο προεκλογικός θα καταγραφεί για το κλίμα όξυνσης και τους χαρακτηρισμούς που ακούστηκαν που ήταν σίγουρα χωρίς προηγούμενο..

- Το κλίμα δεν οξύνθηκε από τη δική μας πλευρά. Δυστυχώς είναι ο κ. Καρογιάν και το επιτελείο του που καθημερινά προβαίνουν σε επιθέσεις, αλλά και χρησιμοποιούν χαρακτηρισμούς εναντίον μου και είναι πραγματικά θλιβερό και λυπηρό γιατί ολόκληρος ο ΔΗΚΟϊκός κόσμος θα ήθελε να μας δει να συζητάμε με ένα επικοδομητικό, δημοκρατικό διάλογο που θα κρατούσε κάποια επίπεδα δεοντολογίας και ήθους. Ακούσατε φαντάζομαι και εσείς τα επίθετα που έχουν χρησιμοποιηθεί για εμένα από τον κ. Καρογιάν και το επιτελείο του. Με έχουν αποκαλέσει μεσαιωνικό, προκλητικό, διαστρεβλωτικό, ψεύτη, λασπολόγο, μυθοπλάστη, υβριστή... Και αυτά είναι μόνο μερικά. Και ενώ από τη μία χρησιμοποιεί ύβρεις και χαρακτηρισμούς για εμένα, από την άλλη μου υποβάλλει ερωτήσεις αλλά αρνείται να προσέλθει σε ένα ζωντανό τηλεοπτικό, δημοκρατικό διάλογο μαζί μου για να πάρει τις απαντήσεις. Πιστεύω ότι μπορούσαμε να έχουμε ένα διάλογο υπεύθυνα και σε ήπιους τόνους ώστε να ακούσουν οι ΔΗΚΟϊκοί τις εκατέρωθεν θέσεις και να κρίνουν οι ίδιοι ποιος είναι ο καταλληλότερος για την προεδρία του Δημοκρατικού Κόμματος. Δυστυχώς ο κ. Καρογιάν αρνήθηκε να ανταποκριθεί σε αυτή την πρόσκληση. Συνεχίζει ακόμη και σήμερα να συμπεριφέρεται όπως ηγείτο το Δημοκρατικό Κόμμα τα προηγούμενα χρόνια. Δηλαδή, χωρίς την οποιαδήποτε δημοκρατική κουλτούρα που επιτρέπει την αντίθετη άποψη. Αντίθετα αυτό που διαπιστώνεται είναι η ποινικοποίηση της αντίθετης άποψης. Επιδίδεται καθημερινά σε επιθέσεις, χρησιμοποιείχαρακτηρισμούς και αποφεύγει την ουσία των πολιτικών επιχειρημάτων. Εγώ είναι πάρα πολύ απλό αυτό που λέω. Ούτε χαρακτηρισμούς χρησιμοποιώ, ούτε προσωπικές επιθέσεις κά
νω. Εγώ έχω διαφωνήσει με τις πολιτικές επιλογές και αποφάσεις του κ. Καρογιάν. Θεωρώ ότι πήρε λανθασμένες αποφάσεις σε κρίσιμα ζητήματα. Και αυτό είναι το πρόβλημα. Και για αυτό ακριβώς θεωρώ ότι δεν έχει πλέον το τεκμήριο της αξιοπιστίας και της ορθής κρίσης, που χρειάζεται ένας πρόεδρος ενός κόμματος όπως το Δημοκρατικό Κόμμα, το οποίο, ναι θα συμμετέχει σε μία κυβέρνηση, αλλά από την άλλη θα πρέπει να ελέγχει την εξουσία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ http://www.ikypros.com/easyconsole.cfm/id/81937

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ όχι υβριστικά σχόλια,το ellada-kupros δεν φέρει ευθύνη για τυχόν υβριστικούς χαρακτηρισμούς.Σφάξτε τους με το βαμβάκι..έχουμε πλούσιο λεξιλόγιο άλλωστε.