Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

O μίστερ έχω πάρει την μισή Αθήνα Πέτρος Τατσόπουλος, δηλώνει ότι ΔΕΝ θα ψηφίσει ΠτΔ.... σήμερα, αύριο μπορεί να αλλάξει άποψη.

Δεν πρόκειται να ειναι ενας από τους "αναζητούμενους" -για την συμπλήρωση του αριθμού 180- κατά της ψηφοφορίας για την προεδρική εκλογή, είπε ο ανεξάρτητος βουλευτής, Πετρος Τατσόπουλος.

Οπως χαρακτηριστικά ανέφερε, στην εκπομπή του Τάκη Χατζή "Ακραίως" (ΣΚΑΙ), όπου προσκεκλημένοι επίσης ηταν ο Αδωνις Γεωργιαδης και ο δημοσιογράφος Μάκης Γεωργίου:
«Τα μεγάλα κόμματα υπεκφεύγουν των δικών τους ευθυνών ρίχνοντας την ευθύνη στους βουλευτές. 
Αν αλλάξω αύριο την ψήφο μου θα με κατηγορήσουν για θέατρο. Ο ένας θα πει ότι είμαι αποστάτης, ο άλλος θα πει ότι είμαι ένας εθνικά ανεύθυνος άνθρωπος. Δεν θα παίξουμε το παιχνιδάκι του αποδιοπομπαίου τράγου. Δεν θα είμαι Ιφιγένεια ούτε ο σωτήρας της χώρας».
Και πρόσθεσε ότι «δεν με έχει πάρει κανείς, δεν είμαι προσεγγίσιμος, δεν πρόκειται να σηκώσω το τηλέφωνο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ όχι υβριστικά σχόλια,το ellada-kupros δεν φέρει ευθύνη για τυχόν υβριστικούς χαρακτηρισμούς.Σφάξτε τους με το βαμβάκι..έχουμε πλούσιο λεξιλόγιο άλλωστε.